Driving Customer Value Awareness Training

Ervaar je in jouw organisatie een hoge werkdruk door een gebrek aan focus en transparantie? Is het moeilijk keuzes te maken en is het vaak niet duidelijk wat nu werkelijk de meeste waarde oplevert? En merk je inefficiënties door een gebrek aan samenwerking?

De Driving Customer Value (DCV) training biedt een oplossing. In deze training leer je alles over hoe het is om werkelijk op klantwaarde te sturen. Value Driven Organisaties (VDO’s) zijn organisaties die sturen op waarde en teams op zo een manier laten samenwerken dat zij efficiënt en effectief zijn. In deze training leer je de theorie over VDO’s en hoe je deze kennis kan gebruiken om voor jouw organisatie maximale resultaten te behalen door middel van effectief waardemanagement.

Inhoud van de training

Tijdens deze verkorte DCV Training van 1 dag behandelen we zowel de theorie als de praktijk. Je leert het theoretisch framework – The Big Picture – kennen met handig best practices, tools en methodieken en we besteden aandacht aan het VDO Manifest met de principes achter een VDO.

In de training is er ook voldoende ruimte om samen met vakgenoten te onderzoeken hoe The Big Picture in jouw praktijk toegepast kan worden en hoe het kan helpen bij de uitdagingen die je tegenkomt. Na deze training ben je volledig op de hoogte van het framework en de voordelen ervan voor jou en jouw organisatie.

Doelgroep

De DCV training is geschikt voor alle medewerkers van jouw organisatie, van directie en management tot uitvoerende teams. Het biedt inzicht in wie waar verantwoordelijk voor is en hoe iedereen samenwerkt om maximale waarde te leveren voor de klant, organisatie en medewerkers.

Afhankelijk van de samenstelling van de groep passen we de training aan. Zo leggen we de nadruk op Value Management voor directie en management die vaak meer werken met organisatie- en klantvisies, ambities en de verschillende klantgroepen. En leggen we de nadruk op Value Delivery voor uitvoerende teams die zich meer bezich houden met het bedenken, prioriteren en uitvoeren van oplossingen die de waarde voor de klant leveren.

Geïnteresseerd?

Meld je dan snel aan voor deze training. Wij bieden deze training als incompany training aan. Ben je geïnteresseerd in deze training dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen of een intake met ons te plannen om de behoefte van de groep en de organisatie goed af te stemmen. De prijs van de training wordt dan bepaald op basis van het aantal deelnemers, de locatie en de faciliteiten.

Opbouw van de Training

  • Introductie en Agile refreshment
  • Traditionele Organisatie vs Value Driven Organisaties
  • Het VDO Manifest
  • The Big Picture: Value Management & Value Delivery
  • VDO in de praktijk: toepassingen en voordelen
Driving Customer Value Awareness Training
€ 795,-

Wat je moet weten

Duur training 1 dag
Locatie Incompany
Aantal personen 16
In het kort
  • Training van 1 dag
  • Theorie en praktijk van VDO
  • Maximale waarde realiseren voor klant, organisatie en medewerkers
Wat bieden wij
Je leert het theoretisch framework van Value Driving Customer Value Awareness Training, het VDO Manifest met daarin de principes achter waarde gedreven portfolio management
Voor wie
Voor iedereen in jouw organisatie. Waarde leveren doe je namelijk met z'n allen!

Onze manier van werken

Interactief en afwisselend

We trainen en geven workshops op een frisse en interactieve manier, waarbij de focus ligt op actieve deelname. We maken veel gebruik van visualisaties en gaan in gesprek met de deelnemers. Dankzij de vele werkvormen en simulaties ervaar je direct wat de sessie betekent voor jou.

Op eigen kracht continu verbeteren

Agile werken vraagt om nieuwe gewoontes. Onze trainingen en workshop gaan daarom veel verder dan alleen theorie en uitleg. We brengen alle specialismen die je nodig hebt voor echte verandering.
De insteek is: Voordoen, meedoen en zelf doen. Het uiteindelijke doel is dat we ons zo snel mogelijk overbodig maken. De teams kunnen dan zelf verder groeien.

Richard-en-Erik

Ben je geïnteresseerd in een van onze waardegedreven diensten en klaar om de manier waarop jouw organisatie waarde creëert te transformeren? Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken. 

Contactgegevens: